Efter att badbryggan på bron satt sig under några vintrar är det dags för “någon” att göra något åt det. Vi har tur att “någon” är Pär. Då vet man att det blir riktigt bra gjort. Tack Pär!

För er som inte är här ännu… ni missar de första sommarkvällarna. Det är fullständigt ljuvligt!


0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

error: Content is protected !!