Hej alla Rönnskärsbor !
Protokollet från årsmötet ligger nu i medlemsarean, logga in för access.
Här är en inbetalningsanmodan för årsavgiften!
Årsavgiften är 700 kronor och har ni båtplats tillkommer 300 kronor. Ni som har båtplats betalar då 1.000 kronor och övriga 700 kronor. vara betald senast den 31 december det är gott om tid att betala. Hoppas att alla har rätt adress annars får ni höra av er till oss.
Ha en bra höst önskar
Klas – Ann-Louse – Laila – Carl-Åke
PS kom i håg att anmäla er E post adress för en bättre miljö.
1 Comment
Maria Henriksson · 6 August, 2013 at 10:22
När är årsmötet?