Så var det dags för städdag 2026! Dimman från igår var borta, inget regn i sikte. Lite större manfall än vanligt, men gott humör hos alla som var med. Som vanligt var det väl uppstyrt av styrelsen, bra jobbat! Tydligt och enkelt.

Med gott humör och energi gav sig “pluton städ” sig ut över ön och klippte, plockade, rensade och körde bort all natur som hamnat på fel ställe. Efteråt fick vi en välbehövlig korv och fika. ( fantastiskt kokad korv, och grymt gott fikabröd!)

Här är lite bilder så att vi alltid kommer att komma ihåg dagen 🙂


0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

error: Content is protected !!